marți, 8 ianuarie 2013

Ah



Pfuuuui, I'm back! It's been a while.
A trecut si Craciunul si Anul Nou si ziua mea :) si primul semestru de liceu... au trecut multe. Iar eu am preferat sa ma plang ca nu am timp in loc sa incerc sa-mi fac timp printre picaturi sa mai scriu cate ceva; aproape ca ma simt vinovata.
Nu pot sa zic ca am avut o vacanta incendiara, plina de actiune, distractie si nebunii, dar eu am vrut-o asa cum a fost, asa ca sunt mai mult decat multumita. Am invatat sa cant la chitara "Where did you sleep last night", un cover al celor de la Nirvana dupa legendarul Leadbelly si pot sa spun ca asta mi-a cam facut vacanta! Sunt absolut fascinata de piesa asta si de sentimentele din spatele ei...

Daca sunteti curiosi, dati aici un click pentru varianta Nirvana:



si un click aici pentru varianta originala:



Tineti cont ca varianta originala e din '44, deci... oau, e o adevarata capodopera!
Cred ca peste maxim doua saptamani voi avea prima repetitie cu band-ul, format din Catalina, Claudia, eu si doi tipi care vor face bassul si tobele. Va fi nebunie, abia astept!
Daca nu aveti ce face si aveti chef de muzica buna, aruncati un ochi pe "filmuletele" de mai jos (sunt destul de lungi):








Nu pot spune ca sunt fana Beyonce, adica nici macar nu am vreo melodie de-a ei pe mp3 (da, inca folosesc un mp3 pentru ca imi place si nu-mi place sa fiu in ton cu lumea), dar vocea ei este absolut senzationala! Deci jur, eu nu am auzit o voce mai buna ca a ei live niciodata pana acum. Suna impecabil si tipa chiar stie sa faca show! Respect!

Ma uitam la poza asta acum, dimineata si ma gandeam cat de adevarat este:


Astazi s-ar putea sa ma duc la repetitii la chiatara cu fetele si ca sa ma laud si eu putin, pot spune ca fac progrese si la pian. Cine stie? Poate in timp vom adauga si clape formatiei. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu