vineri, 11 ianuarie 2013

Acum vad

O, Doamne! Aoleu. Stiu ce fac azi: dau fuga in prima librarie si imi iau noua carte a lui Tudor Chirila, "Exercitiu de echilibru". Omul asta are o perspectiva atat de interesanta asupra... a tot, ca uneori imi vine sa "imprumut" din ipotezele lui despre viata, fericire, iubire, libertate. Dar nu o fac.
Insa macar atat pot: pot sa citesc ce scrie. Da...




A, si mi-am adus aminte de melodia asta, pe care o ascultam aseara si care a ajuns sa ma urmareasca peste tot, dar inca nu ma pot satura de ea.


Gata, acum chiar am terminat!

2 comentarii:

  1. Buna Marta! Eu am comandat pe internet de la ed. POLIROM , cartea dl. Tudor Chirila, dar si Dan Lungu - Raiul gainilor... Ma bucur sa intalnesc domnisoare ca tine Marta. Felicitari! Am citit ce scrii pe aici pe blog. Vad ca ai inceput cu muzica ... si eu am fost DJ , si acum scriu... citesc, scriu... si tot asa. Am indraznit chiar sa public o carte de poezii. Te indemn sa nu renunti, sa scrii ... desigur sa faci si muzica dar sa nu lasi scrisul. Cu pretuire, danut belu! Sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Danut! Multumesc mult pentru sfaturi si pentru apreciere! Te invit sa citesti in continuare blogul meu atata timp cat ai ce si iti place, cu toate ca in ultima vreme nu mi-am mai facut timp pentru a mai scrie. Dar voi reveni curand. :)

      Ștergere