miercuri, 9 ianuarie 2013

Mi-e dor

Mi-e dor de vara, mi-e dor de soare, mi-e dor sa simt caldura prin fiecare por al corpului, mi-e dor de Layne, mi-e dor de aer, mi-e dor de apa, mi-e dor de luna, mi-e dor de stele, mi-e dor de iubire, mi-e dor de un concert, mi-e dor de nisip, mi-e dor acel par castaniu, mi-e dor...
Ma simt de parca as fi stat izolata pana acum si brusc simt ca nu am mai vazut si simtit demult lucruri banale (pentru altii, dar atat de importante pentru mine). Era foarte tentant sa adaug si muzica prin lista, dar niciodata nu reusesc sa rezist o perioada suficient de lunga fara muzica incat sa mi se faca dor de ea. Asa ca ma multumesc soar cu faptul ca am mentionat-o macar.
Nu prea mi-e somn si m-as uita la un concert...

Sa vedem...

Aaaaa! Stiu!!! O sa ma delectez cu muzica marelui maestru!


Yep ^^

Poate o sa mai imi treaca din dorul asta nestapanit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu